Бангкок – транспорт

Перед поїздкою в Таїланд ми присвятили досить багато часу вивченню інформації про види громадського транспорту в Бангкоці, і це виявилось дуже правильним рішенням, завдяки якому ми зекономили купу часу, грошей на таксі, а також отримали незабутні враження 🙂 Розкажемо тут, як можна пересуватись Бангкоком і оптимально спланувати свій маршрут.

Отже, основні види транспорту Бангкока:

Метро:

Таксі

Річковий транспорт:

Автобуси

Тук-туки

Електрички!

 

Метро

Схема метро Бангкока:

Наземне метро – BTS Skytrain

BTS складається з двох основних гілок – Silom Line (на схемі темно-зелена) i Sukhumvit Line (на схемі салатова), які зєднуються на станції Siam. Власне чому цей вид метро називається Skytrain – поїзди ходять на рівні 2-4 поверху, на спеціально прокладених бетонних основах. Непідготовлену людину (мене) цей мегаполісний транспорт, мяко кажучи, вражає:

Для того, щоб скористатись BTS, зазвичай потрібно піднятись на естакаду, де на другому поверсі будуть розташовані каси та турнікети, і придбати квиток(в касі, або в спеціальних автоматах). І в тому, і в іншому випадку, якщо ви купуєте разовий квиток, потрібно знати кінцеву станцію вашої поїздки – її потрібно вказувати при купівлі, і від кінцевої станції залежить вартість квитка. Для прикладу, вартість квитка Phanfa Bridge – Siam станом на листопад 2016 складала 32 бати (~$1).

Як скористатись придбаним квитком: при проході через турнікети прикладаєте картку, обовязково її зберігаєте, і по завершенні поїздки залишити в турнікеті на виході.

Підземне метро – MRT

Існує лише одна гілка MRT – на карті зображена тонкою синією лінією. Відмінність від BTS – в тому, що ця гілка прокладена під землею. Квитки можна придбати так само, принцип використання аналогічний. Час роботи BTS і MRT – 6.00-24.00 . Пересісти з MRT на BTS  можна на станціях Sala Daeng та Asok, з MRT на Airport Rail Link (на лінії Express Line i City Line) – на станції Phatchaburi.

 

Таксі

Таксі в Бангкоку – це дуже популярний транспорт, є як “бордюрники”, так і всесвітнью відомі сервіси типу Uber. Вартість поїздки в обох випадках приблизно однакова, за умови, що ви проконтролюєте щоб лічильник у “бордюрника” був увімкнений. За безпеку поїздок не варто переживати – у кожній машині є ліцензія, яку добре видно в салоні, номер, а також імя водія – тож якщо ви чимось незадоволені, можете сфотографувати ліцензію:

Взагалі пересуватись на таксі дуже комфортно, враховуючи що надворі дуже дуже жарко, а в кожній машині чистенько і працюють кондиціонери.

Річковий транспорт

Бангкок – це місто, яке стоїть на річці Чао Прайя (Chao Praya), і має також величезну кількість каналів, які використовуються в тому числі для транспортних цілей.

Експрес-човни (Чао Прайя)

Дуже популярними серед населення є експрес-човни, які ходять тільки по річці Чао Прайя, є дуже швидкими, і покривають значну частину відстаней. Схема маршруту таких човнів (зображена синім пунктиром)

Вартість проїзду на такому човнику приблизно 15 бат (~$0,5), залежно від того, якою лінією ви скористаєтесь, квитки купляються на будь-якому причалі. По вказаному пунктирному маршруту ходять різні типи човнів (зображені різними кольорами на схемі справа), відповідно човни можна розрізнити за кольором прапорців. Час роботи човнів можна знайти на офіційному сайті

Човни Khlong Boats

Ще одним видом човнів є човниKhlong Boats, тобто човни, що пересуваються по каналах. Основний маршрут, який використовують і місцеві, і туристи – маршрут каналом Saen Saep. Офіційний сайт описує основні маршрути і станції, ще продублюємо маршрут човнів тут:

Для нас цей вид транспорту став найнеочікуванішим, і завдяки ньому залишились незабутні враження про контрастність Бангкоку. Ніде так більше не побачиш поєднання трущоб і пальм на фоні хмарочосів, як з човника, який несеться Бангкокським каналом.

Човники плавають з 5.30 до 20.30, вартість проїзду залежить від маршруту. Для прикладу, від Phanfa Bridge до Hua Chang у листопаді 2016 квиток коштував 8 чи 10 бат (~$0.3)

Пароми

На схемі руху експрес-човнів по річці Чао Прайя вище, рух паромів позначений червоним пунктиром. Основне їх призначення – з’єднувати дві сторони річки Чао Прайя. Вартість квитка на паром коштує всього 3 бати, квиток можна придбати на причалі.

Мабуть, основним туристичним паромним маршрутом є той, що з’єднує причал Tha Tien (відразу біля храму лежачого Будди) з причалом Wat Arun (де знаходиться храм Wat Arun – храм сонця, що сходить). Саме цей паромчик ми використали для оглядин Wat Arun:

Про автобуси, тук-туки, електрички допишу згодом 🙂

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *